jueves, septiembre 04, 2008

Dejar de fumar es fácil si sabes como

El boss s'ha deixat de fumar. Bé, està en el intento. De fet el que fa és no comprar tabac. De volta en quan s'arrima a la meua taula sigilosament, mirant cap un altre lloc... i en pilla un cigarro. A mi no m'importa, tengo asumido que ser secretaria supone estos sacrificios.

Va decidir que fumar un paquet al dia era massa. Sí, supose que és massa. Però, ara la que es fuma un paquet al dia sóc jo.

He pres una decisió... este matí he baixat als xinos i m'he comprat una vedriola (esta paraula és super-alcoiana). Ara cada vegada que en pille un filter ha de clavar 15 cèntims al porquet. És lo que hay. Lo hago por su bien.

Me'n recorde d'un amic de l'insti... era de muro... el más wapo de la clase. Una de les primeres voltes que vam pujar el tabac de preu (darse cuenta que aqui una que escribe està llegando a cierta edad, quan vaig escomençar a fumar el Fortuna valia 150 pesetes!!!). Lo dixo, quan van pujar el preu el tio es comprava Ducados, perquè així ningú li gorronejava. Des d'eixe moment va pasar de ser el wapo de la clase al agarrao.

La cosa és que hui m'he enrecordat d'ell i no se si habrà sido el destino, però a la màquina del Blau no quedava Kamel, tampoc quedava Chester que és el tabaco de los malos malotes (;-)) ... He estat tentadíssima de comprar K-Ducados, però m'he decidit per Winston que en sembla que és muxo peor, encara que en un nom molt més... americà. Porte tota la vesprà liant-me cigarrets, encara no he osat fumar-me un Winston... por si acaso es veneno i no huele a canela. El american cigarret se lo reservo al boss.

Ara sí deixarà de fumar... del meu tabac.

Mala no... pèrfida

3 comentarios:

Anónimo dijo...

-¿me lias un cigarrillo?
-toma coge un camel
...
-¿me lias un cigarrillo?
-toma un camel
...
-por curiosidad, ¿por que no quieres liarme uno?
-¿como? te lio un cuando quieras
[vuelta al principio, hasta el infinito (y mas alla)]

Mirims dijo...

Te lio uno cuando quieras jajaaja. Solo tienes que pedirlooo, ahora ya lo pillo ajajajaj

besos milllllllllllllll

Unknown dijo...

Almenys el teu jefe va 'disimuladament'... te'n demana.... no t'atraca per laskena 'XXX, va, saca el tabaco' (tinc k protegir la meua intimitat)i tels furta de dos en dos. I quan el veu la cara de amargat que li posses pensant en lo cabró que es, pues com no té prou en el BMW serie 5 i el Range Rover, en pagar com es paguen a tots els curreles, no, damunt, damunt!!!, EL SOLTA UN EURO!!! Acas no obté prou satisfacció gorronexant-me el tabaco amb tota la naturalitat del món, com si li deguera la vida, com si encara tinguera que donar-li les gràcies pel que el furte el tabaco....?? Pos no, damunt intenta demostrar-me que té sentiments i em SOLTA, damunt de la taula, literalment, un puto euro de merda. Pos que se'l clave pel cuuuuuuuuuul!!! He dicho :P