martes, agosto 28, 2007

Simplement és dimarts

Ai, ai, aiiiii!! Fa una hora estava estesa en terra en el carrer Santa Rosa. M'he pegat una òstia brutal, però brutal eh!! He entropesat en algo, invisible, però algo. En fa mal la camaaaa. No se si ma fet meés mal l'òstia o la vergonya que he pasat. Mestres estava en terra que han sigut segons que se m'han fet eteeernos he visto mi vida pasar. Ja pesava que no podria anar demà al partit de la selecció!! Que sustoooo.

És que jo sóc fan de la selección, porque somos los mejores del muuunndoooo. Y como esta no hay ninguna, en fa ràbia mil que la comparen el la selecció de l'antiga Iugoslàvia, perquè a banda del fet que les comparacions siguen horribles, mira com van acabar... antes eren Iugoslavos, però va haver un moment que no sabien que eren i eso les desconcentró tanto y dividió tanto sus fuerzas que... pos mira que pierden porque ahora son malos i mosatros els campions del món i eso es indiscutible. A vore si Estats Units també es desmenbren (encara que no són rivals jajajaja) En fins que m'haguera sabut un mal dels que no es curen en Gelocatil no anar demà al partit per varies coses: La primera és el fet de retrobar-me en vells amics (;-)), la segona complir una promesa que li vaig fer a la meua germana, no en su lecho de muerte però sí un dia d'estos normales que li vaig dir "Quan jugue la selecció prop anem fijo" (supose que seria en el subidón d'alguna vistoria de este nuestro equipo, el de España, ajajja) i tercera però no menos important és pegar-li quatre crits al Carlos Cabezas i dir-li que és maaaaaloooo. Pena que no estiga Garbajosa, pena o sort per a ell perquè la meua germana anava decidida a tirarse-li damunt a besar-lo. Feu el favor de gravar-me el partit, por lo que pueda pasar que igual mos trauen en plan "las xicas wapas de la grada" o en plan: "las lokas esas que no paran de insultar a Rajoy" perquè estarà Rajoy!!! Que fuerteee, ejem, ejem. Espere que no li pase res.

Continua fent-me mal la cama, però no pense fer-li cas perquè he quedat en el Sr. Viper per anar a vore La última Legión, jo fa dos mesos que l'he vist en V.O. però tinc curiositat per vore quina veu li han posat al Sr. Darcy, a més no esta gens mal de jefe romano... no sale del lago con la camisa blanca mojada, però se li veuen prou les cuixes, que des de la meua humilde opinión no estan mal, encara que les de Leonidas en molen més, bueno no sé si el que em mola més de Leonidas són les cuixes o les mans, esas manos que empuñan la espada con la que desmembra a los malos. En fin que me'estic posant tonta i que me'n vaig.

Per cert, el libro està mejor.

Miri

6 comentarios:

Lluís dijo...

Per fi, un post com els dels (bons) vells temps!

A vore si fa falta que et pegues bacs per a que torne la inspiració, jiiiijiji!

Cutrilla la peli, sí, però en contrapartida a Mr. Darcy està l'índia eixa que... grrrrrr. I no és per a menys, com que sóc de... ehhh... "ment inquieta" (sí, eso), l'he buscada per intennés i resulta que va ser Miss Mundo, nada menos.

Així també faig jo els castings, no te jiba.

Osukaru dijo...

Pense com Viper: si es necesari que et pegues un bac per escriure posts com els de abans... doncs res, hi haurà que sacrificar-se un poquet!.

Jo que tu aniría amb compte quan vages per la costereta del Bad Voodoo, no siga cosa que pegues un esvaró mentres vas pensant amb el Leonidas eixe...

Mirims dijo...

Esteu insinuant que ja no soy la de antes???

Osukaru dijo...

La mateixa si que eres, però la teua versiò "estic en plan gos i no m'apeteix actualitzar el blog" es la versió 6.2, no?.

Jajajaja!. Cuida't!.

Osukaru dijo...

Per cert, si es cert que va Rajoy al partit digueu-li de la meua part el insult més popular i més autenticament alcoià que se m'ocorreix ara que és: MONIAAAAAATOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!.

wella dijo...

No insulteu a la pobra xica, que segur que ha caigut amb estil!
Mirims, tu di que sí, encara que no em conegues. I per cert, estic en tu en lo de Mr. Darcy i el resurgir del lago en plan camisa mojada. Això no hi ha qui ho supere! aaaaaaaaaaaaaaaaaaai!